دكتر روح الله باقرزاده، مديرهمكاري هاي بين المللي دانشگاه در جلسه اي با دفتر Idp استراليا در ايران، ضمن تاكيد بر حمايت از برگزاري آزمون آيلتس در دانشگاه خاطرنشان كرد كه اين خدمات لازم است به نحوي در مركز بين المللي زبان دانشگاه صنعتي اميركبير انجام شود كه به ارتقاي علمي دانشجويان و تسهيل امور منجر شود.

دكتر احمد پورقاسم، رئيس مركز بين المللي زبان نيز با تاكيد بر شروع آزمون هاي آزمايشي از پايان خرداد ماه آمادگي اين مركز را به عنوان يكي از قدرتمند ترين مراكز زباني در كشور را يادآور شد. وي در ادامه به نقش ستادي مركز زبان در فعال سازي شعبات مركز زبان در واحدهاي اقماري دانشگاه صنعتي اميركبير اشاره كرد. به گفته وي، از جمله اين مراكز مي توان به مركز بين المللي زبان دانشگاه صنعتي اميركبير در پرديس درياساحلي بندرعباس اشاره كرد كه بزودي آزمون آيلتس در آنجا اجرايي مي شود.

آقاي حميدرضا حكمي، مديراجرايي ايرسافام و مسئول دفتر idp در ايران نيز ضمن ابراز خرسندي از همكاري دانشگاه صنعتي اميركبير، سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش و موسسه ايرسافام در برگزاري آزمون آيلتس در دانشگاه صنعتي اميركبير اعلام كرد كه تمامي تلاش خود را در سرعت بخشيدن به فرايند هاي اجرايي برگزاري آزمون آيلتس در دانشگاه اختصاص خواهد داد.

اين جلسه به مديريت و ميزباني معاونت امور بين الملل و مركز بين المللي زبان برگزار شد.